Za vaše podjetje lahko pripravimo individualno izobraževanje oz. usposabljanje na temo reševanja pritožb in reklamacij.
Namen usposabljanja je naučiti zaposlene, kako reševati težave, probleme strank in pravilnega odnosa do strank.
Namen je tudi dodatna spodbuda za boljše delo, nove ideje in napotki, da bi zaposleni lažje in bolje delali, bili bolj zadovoljni, in da bi bilo ukvarjanje s strankami manj stresno.
Včasih je potrebno čisto malo, da navdušite stranko, da bo rekla vau! Včasih pa se je potrebno zelo potruditi. Še posebej, ko ima stranka težave z izdelkom ali ni zadovoljna z opravljeno storitvijo. Takrat se pokaže prava vrednost obljub, ki ste jih dali stranki ob nakupu.
Predavatelj: Borut Zoran
Izobraževanje izvajamo v obliki delavnice. Za izvedbo je potreben primeren prostor, tabla za pisanje (flip-chart) in projektor.
Udeleženci/-ke bodo snov spoznavali skozi predavanje, praktične primere, izkušnje iz prakse, medsebojnim pogovorom in skupinskim delom. Odigrali bomo tudi nekaj iger vlog. Igra vlog je običajno udeležencem najbolj všeč, na ta način si snov bolje zapomnijo in si lažje predstavljajo, kako lahko pridobljeno znanje uporabijo v praksi - pri vsakdanjem delu.
(Ne)prijetna izkušnja
ali kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije
s kodo KNJIGA20
-20% popust do 30.11.2021
Izboljšajte svoj odnos do strank še danes!