Verjetno je ena izmed stvari o katerih razmišljate vsak dan tudi ta, kako še bolje poskrbeti za vaše kupce, kako jim ponuditi več, bolje, ceneje...
Rešitev predstavlja tudi odlična usposobljenost zaposlenih. Pomislite, koliko stroškov imate z oglaševanjem, da privabite stranke, potem pa je tam nekdo, ki lahko ves trud uniči v sekundi, ker ni pravilno usposobljen!
Z rednimi usposabljanji se bodo sčasoma spremenile delovne navade in kultura zaposlenih. To bodo stranke začutile kot izboljšano ponudbo, ustrežljivost in prijaznost, zato se bodo pogosteje vračale in seveda pogosteje in več naročale. Investicija v izobraževanje zaposlenih se lahko povrne tudi v več tisoč odstotkih!
Izobraževanja, ki vam jih ponujamo, so pripravljena na podlagi dolgoletnih izkušenj iz prakse in sodobnih prijemov, ki garantirano prinašajo uspeh!
Prodajalci/komercialisti morajo izvrstno poznati izdelke, ki jih prodajajo. Vendar to ni dovolj, saj jih morajo znati tudi pravilno ponuditi in prodati.
Zamislite si situacijo, ko vašo trgovino kupci dobesedno oblegajo in v njej pokupijo praktično vse, kar imate na policah. Prodaja vrtoglavo raste iz dneva v dan. Komaj še uspete zadovoljevati vse povpraševanje. Vendar se to tudi zares dogaja?
Pogosto naivno mislimo, da obvladamo pravilen odnos do strank. Mislimo, da je dovolj, da se do njih obnašamo spoštljivo, ustrežljivo, da delamo vse, samo da jim ustrežemo. Vendar temu ni tako, Ni dovolj samo nasmešek in prijazen pozdrav. Čar dobrega odnosa do strank se skriva nekje drugje...
Pritožbe in reklamacije so sestavni del vsakega posla. Vendar ima nepravilno reševanje lahko zelo negativen vpliv na poslovanje celotnega podjetja. Saj veste, stranke so kot divjad, že najmanjši šum jo preplaši in zbeži...
Programi so pripravljeni na podlagi izkušenj iz prakse. Učite se od ljudi, ki so tudi sami podjetniki, komercialisti, prodajalci...
Dolgoletne izkušnje zagotavljajo strokovno in kakovostno podajanje znanj
Ponujamo 100% garancijo na zadovoljstvo
(Ne)prijetna izkušnja
ali kako uspešno reševati pritožbe in reklamacije
s kodo KNJIGA20
-20% popust do 30.11.2021
Izboljšajte svoj odnos do strank še danes!